Seninle sabahlara kadar
konuşmayı, yazışmayı özledim desem inanır mısın? Uykusuzluktan gözlerimiz
sulanıncaya kadar oturup hikayeler yazardık hani... Hiç olmayacak şeylerdi ama
her macerada beraberdik seninle... Seni özledim desem inanır mısın? Seni unutacağıma
dair kendime binlerce kez söz verdikten sonra bile. Saat sabahun beşi oldu ve
ben hala seni düşünüyorum bu sessiz karanlığın ortasında bilgisayar karşısında.
Başkalarıyla konuşup onların yerine seni koyuyorum. Seninle yaptığımız o samimi
sohbetleri arıyorum her seferinde...
Bulamıyorum...
Her seferinde sadece seni
düşünüyorum, nedensiz. Sadece sen geliyorsun aklıma. Takıldım kaldım diyorum
sana ama aslında bundan çok daha fazlası olduğunu gayet iyi biliyorum. Yanında
olmanın hayallerine daldığımda unutabiliyorum seni bir tek onlar da gelip
geçici oluyorlar. Sonra bir rüzgar esiyor, yine düşüyorsun aklıma bir kor gibi;
canımı yakıyorsun. Sonbaharın geliyor sensiz yine. Yaprakları dökülüyor sanki
umutlarımın ve ben sensiz biraz daha yalnızlaşıyorum her saniye...
Artık seni görmeyi dilemeyi
bıraktım Allah’tan desem inanır mısın? Tek bir isteğim var artık bu yorgun
kalbimden geçen. Dilerim bir kez olsun rüyalarına düşerim de aklına gelirim
uzaklardan. Dilerim benim varolduğumu hatırlarsın tekrar ve bir yol çizersin
bana doğru. Dilerim bir an da olsa özlersin beni, farkına vardığın bir an...
Saat sabahın beşini geçiyor ve
ben hala seni düşünüyorum...
güzelmiş
YanıtlaSil