Derin bir
nefes alırsın önce,
Aklını
boşalttığını sanırsın nefesi verdiğinde.
Ama bir
anlık dinginlikten sonra geri döner herşey;
Eskisinden
daha belirgin komplike bir halde.
Hayat
dersin, “her şey olacağına varır”
diyerek kendini rahatlatmak istersin.
Ama olmaz.
Hayat o
kadar basit değildir bilirsin.
Yaşadığın
anı bir daha yaşayamayacağını bilirsin çünkü içten içe.
İnan ki
insan farkında olmadan çok şey yapıyor.
Hayat dersin
geçersen o an ama
Diğer anda o
pes ettiğin anın acısını iki kat yaşarsın.
Yaşarsın ama
bir anlamı yoktur bilirsin.
Ve o gün
şansın hiç yaver gitmiyorsa,
O anı
kaçırdığın için hayatın tamamı
Bir anda
gözünde anlamsızlaşıp gider
Alacak taze
nefes arar gibi bakınırsın etrafına,
Bulamayınca
bir kez daha yaşarsın geçmişteki o anı.
Sonra
kendini güneşin doğacağına ikna edersin,
Ve kalkarsın
ayağa;
Kısır
döngünün komplike yörüngesinde,
Geçmişteki
O’nu düşünerek kendinle oynarsın adeta.
Onun asla
dönmeyeceğini,
Dönse bile
asla eskisi gibi olmayacağınızı bilirsin.
Ama güzel
hayaller kurarsın her şeye rağmen.
Ve anlık
mutluluklar edinir,
O kaçırdığın
anın üstüne yama yapmak istersin.
Ama sen de
gayet iyi bilirsin ki
Hiçbir yama
sağlam olmaz, usta ellerde işlenmedikçe.
Zaten usta
insanın da yamaya ihtiyacı olmaz.
Sonra tekrar
geri dönersin komplike sistemine,
Paradoxlara
boğulana kadar metaforlarda yüzersin;
Kendi
halinde, içten içe yalnızlığınla bir başına...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder