25 Şubat 2012 Cumartesi

Dün Gece Bir Rüya Gördüm

Dün gece bir rüya gördüm ve tüm gün o rüyaya bağlandım. Bu sabah erken kalkmama neden Ramazan bayramının ilk günü olması değil, gördüğüm harika rüyaydı. Bu gece bir rüya gördüm; rüyamda sen vardın; herşeyinle hayal ettiğim gibi... Ve günüm mutlu geçti. Sadece bir kaç saniyelik rüyama girdiğinde bile beni bu kadar mutlu ediyorsun işte. Biliyorum; hatırında bile değilim şu an ve kim bilir belki varolduğumu bile unutmuşsundur uzaklarda. Ama ben geçtim artık bunlardan. Sadece varlığınla mutlu olmayı öğrendim demeyelim de kabullendim diyelim; dürüstlük yerinde kalsın. Dün gece bir rüya gördüm ve mutlu oldum. Tüm gün içim cıvıl cıvıldı sayende. Erken kalktım ve mutluluğun tadını çıkarttım. Hepsi senin sayende...

Kelimeleri gevelediğimi biliyorum şu anda ama sen bilmezsin beni, söyleyeyim; duygularım çok yoğun olduğu zaman yazamam ben. Konuşamam da doğru düzgün. İçimde yaşarım biraz olsun sindirmek isterim. Senin için hissettiklerim de çok yoğun bende. Ve bu yazıyı birkaç kez düzenlemek zorunda kalacağım bu yüzden. Bir şeylere benzesin diye sadece. İçimden geçenlerin binde birini yansıtamasam da kelimelere yazıyorum işte, belki heyecanım biraz yatışır da gece uyuyabilir ve tekrar seni görebilirim diye.

Seni çok özledim bilemezsin. Seni hiç unutmadım ben bunca zaman. Hep aklımın ince bir yerinde, yüreğimin derin bir köşesinde kalakaldın öylece. Bana yaptığın şeyler iyi değildi, beni koyup gitmen iyi değildi ama zaman bunları eritip götürdü benden. Bir tek sen ve sana olan hislerim kaldı içimde.

Zaman alışmayı öğretiyor insana. Yokluğuna alışmayı öğrendim. Benden hevesini alıp, bağlarını koparıp gittiğine alıştım. Beni bırakıp gitmeni kabullendim içten içe hala isyan etsemde. Beni unutmana alıştım uzun zaman sonra işte.

Ama ne zaman aklımdan çıksan, seni birkaç gün düşünmesem rüyalarımda karşıma çıkar oldun. Ve lanet olsun, ben bunu çok sevdim. Rüyamda puslu da olsa siluetini görebilmeyi, rüyama girdiğin için mutlu uyanmamı çok sevdim.

Dün gece rüyamda seni gördüm ve bu sabah çok mutlu uyandım. Belki bir gün yine karşılaşırız diye bugün çok umut doluyum. Uzun zamandır dualarımın vazgeçilmez kısmısın biliyor musun? Birgün karşılaşmak adına her dileğimde ilk aklıma gelensin. Kimseye söyleyemesem de işte; seni çok özledim.

Tam olarak hatırlayamasam da rüyamda Almanya’dan geleceğini öğrenmişim. Uçağın Adnan Menderes Havalimanı’na gelecekmiş. Saat ya da tarih bilmiyorum ama çok kısa bir süre sonra geleceğini biliyordum. Heryanım mutlulukla karışık telaş içindeydi. Ne yapacağımı bilemedim. Bana haber vermemiştin ve ben kimden öğrendiğimi bilmiyordum. Seni görmek üzere havalimanına gidecektim. Hazırlanmak için evime girdim ve üstümü değiştirmekle uğraşırken kapı çaldı. Kapıya doğru giderken bir ses duydum, meğerse kapıyı açık bırakmışım zaten. Sen değil, bir yabancı vardı kapıda. Ona: “ Ama sen o değilsin dedim üzgün bir sesle.” Karşımdaki kız sıkılgan tavırlıydı biraz: “Merak etme geliyor şimdi, malum yol yorgunu anca çıkıyor merdivenleri.” Dedi. Bir anda içimde bir rahatlık hissettim ve başımı biraz sola çevirir çevirmez karşımda seni gördüm. Dünyalar benim oldu. Sitem dolu sözlerle: “ Nerdesin sen! Seni bekliyoruz ne kadar zamandır.” Dedin. Uzun zamandan sonra senden duyduğum ilk sözlerdi ve ne olursa olsun çok mutlu olmuştum. Dayanamadım atlayıp sarıldım boynuna. İlk başlarda kendini geri çekmeye çalışıp sıkılsan da sen de sarıldın bana ve mutluluğumu ikiye katladın. Sonra biraz konuştuk. Yüzüne tatlı bir gülümseme oturdu senin de. Ve dayanamadım sonra öptüm seni hep hayal ettiğim gibi. Hiç geri çekilmedin ve karşılık verdin sende.  Sana sarılmanın ve öpmenin vermiş olduğu mutlulukla uyandım sabah erkenden. Biraz da hüzün de vardı ama, daha doyamadan sana sonlandı diye rüyam. İçimde tarifsiz bir mutluluk yüzümde bir gülümseme vardı yine de.

Bunları yazarken de hala aynı mutluluk dolu içimde. Tüm gün ikimizi düşünüp hayaller kurdum. Ne güzel şeyler geçti aklımdan bir bilsen. Cebelitarık’ta kaçamak yaptığımızı düşündüm. Elinden tutup hiç düşünmeden seni orada harika bir manzarası olan bir otele götürdüğümü hayal ettim. Birlikte çok güzel zaman geçirdiğimizi, saçlarını okşadığımı. Daha bir çok yere birlikte gittiğimizi hayal ettim. Harika maceralara atılıyorduk ve hepsinde de çok mutluyduk.

Biliyorum, bazı şeyler asla gerçekleşmez. Hayal kurmayı severim ama hayalperest birisi değilim. İkisinin arasındaki ince çizgide dolaşıyorum hep. Sadece ikimizdeki yaşanmamışlığın vermiş olduğu hayali bir heyecanla kurulan hayaller bunlar benim içimde.

Sana olan duygularımı yorumlamam zor. Ne zaman yorumlamak istesem içinden çıkamam bir türlü. Seni arkadaş olarak mı, dost olarak mı aşk olarak mı sevdiğimi bilmiyorum. Seni tanıdığımdan beri de hiç bilemedim zaten. Ama tek bir şeyin kesinliğinden eminim senle ilgili; seni çok ama çok özledim.

Özledim işte seni; söyleyeceklerim bu kadar kısa ve derin aslında sana. Çok özledim.

Belki bir gün sen de özlersin. Özlemle hatırlarsın beni. Yine birlikte oluruz. Eskisinden daha güçlü bağlarla... Dilerim bir gün hatırlarsın beni.

1 yorum: